Solicitat de IPN, şeful întreprinderii municipale „Exdrupo”, Ştefan Racu, a declarat că marcajele rutiere sunt aplicate în coordonare cu Inspectoratul Naţional de Patrulare şi Direcţia municipală transport, iar la necesitate schemele de aplicarea a marcajului sunt actualizate. În ceea ţine de viaduct, a existat solicitarea de a modifica schema pentru că atunci când erau patru benzi era dificilă deplasarea pentru troleibuze, pentru că nu se încadrau în banda rezervată din dreapta. Pentru a acorda mai mult spaţiu de manevră, pentru că troleibuzele au cerințe specifice, s-a recurs la schema cu trei benzi.
Spre sfârşitul viaductului, pe direcţia Centru – Botanica, apare şi cea de-a patra bandă. Şeful întreprinderii a menţionat că suplimentarea cu cea de-a patra bandă vine să fluidizeze traficul şi să favorizeze virarea la dreapta, unde este instalată săgeată verde.
Cât ţine de solicitarea primarului general, de acum un an, de a îngusta benzile conform modelului european, pentru a fluidiza traficul, şeful întreprinderii a declarat că pentru a aplica acest model este nevoie de aprobarea Guvernului.