O sală de fitness urmează să achite unui client o sumă de 1.120 de euro după ce antrenorul personal al acestuia i-a recomandat un șir de suplimente alimentare, care au avut efecte negativă asupra sănătății consumatorului.

Un sportiv a încheiat cu o sală de fitness un contract de prestare a serviciilor, care includeau programul de fitness și serviciile unui antrenor personal. Pentru îmbunătățirea rezultatelor, antrenorul a recomandat consumatorului să achiziționeze un șir de suplimente alimentare, asigurând inofensivitatea produselor.

Întrucât folosirea produselor achiziționate au avut efecte negative asupra sănătății consumatorului, cel din urmă a cerut agentului economic să-i returneze banii pentru serviciile prestate și produsele achiziționate, suma constituind 1.120 euro.

Agentul economic a refuzat returnarea banii, iar consumatorul a decis să depună o reclamație la Agenția pentru Protecția Consumatorilor. În urma plângerii depuse, acestuia i-au fost restituiți banii.

Dacă întâlniți astfel de situații, puteți suna la Linia consumatorului la numărul de telefon 022-74-14-64.