Un consumator din or. Chișinău a procurat un laptop în valoare de 8520 lei, de la un agent economic operator de telecomunicații mobile specializat și în vânzarea diferitor dispozitive. Timp de șase luni de la data achiziționării, laptopul s-a defectat deseori, iar consumatorul a decis să-l repare conform certificatului de garanție. La recepționarea laptopului după reparație, consumatorul a observat că dispozitivului îi lipsesc unele piese demontabile ce asigură integritatea produsului și a refuzat să-l primească.
Termenul de reparație a fost prelungit cu 30 zile. Laptopul a suportat măsuri reparatorii 42 zile. Consumatorul a cerut agentului economic restituirea contravalorii produsului. Agentul economic a refuzat soluționarea revendicărilor consumatorului, iar cel din urmă s-a adresat cu o reclamație către Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor.
În rezultatul implicării Agenţiei în soluţionarea problemei respective, agentul economic a restituit consumatorului sumă de 8520 de lei, problema fiind soluţionată pe cale amiabilă.
Agenția pentru protecția consumatorului îndeamnă consumatorii să nu ezite să apeleze la Agenția pentru Protecția Consumatorilor atunci când le sunt încălcate drepturile în calitate de consumator. Puteți apela la Linia consumatorului 022 74 14 64 sau la adresa, mun. Chişinău, str.Vasile Alecsandri, 78 et.1.