Astfel, fermierul a depus o reclamație către agentului economic, prin care a cerut înlocuirea gratuită a tractorului necalitativ cu altul de calitate adecvată sau restituirea contravalorii produsului necorespunzător. Revendicarea nu a fost satisfăcută, iar consumatorul a decis să depună o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. În rezultatul implicării APCSP, reclamația a fost soluționată pe cale amiabilă, consumatorului fiindu-i returnată suma de 602330 lei.
Agenția pentru Protecţia Consumatorilor recomandă cetățenilor să solicite de la vânzător demonstrarea funcționalității produsului, înmânarea instrucțiunilor de exploatare și întreținere, în limba română, și eliberarea certificatului de garanție cu un termen minim de 24 luni garanție. În cazul în care garanţia nu respectă prevederile enunțate, valabilitatea acesteia nu este afectată, consumatorul având dreptul de a solicita vânzătorului îndeplinirea garanţiei, în condiţiile legii.