La fiecare început de an, cel mai popular site de adulți face bilanţul pe anul trecut. Pornhub a publicat o analiză amănunțită ce ține de preferințele moldovenilor la capitolul pornografie online.

Din statistica publicată reiese faptul că moldovenii petrec pe respectivul portal pentru adulți în mediu 8 minute și 54 de secunde, cu 1 minut și 5 secunde mai puțin decât media generală. Pe primul loc sunt, însă, filipinezii care au petrecut pe site 13 minute şi 28 de secunde. De menționat că, suntem pe locul 96 în lume la numărul de vizitatori.

În ceea ce privește preferințele moldovenii sunt foarte patrioți. Printre cele mai populare căutări au conținut termenii: „Moldova”, „Chișinău” și „moldavian”. Se pare însă că, utilizatorilor le plac și imaginile video cu „russian” și „femeile mature”.

În Moldova, căutările pentru „fundul mare” au înregistrat o creștere în 2017 de 2.054%. „Anal” rămâne cea mai vizualizată categorie a moldovenilor, fiind urmată de „femei mature” și „hentai”– desene animate porno realizate de japonezi.

În topul mondial al căutărilor, lesbienele au fost cele mai populare. Filmele cu acestea au fost şi cele mai accesate de către femei, în schimb bărbații au preferat femeile mature.

Aceeaşi statistică indică faptul că 38% din cei care accesează renumitul site din Moldova sunt femei. Moldovencele accesează filmele pentru adulți cu 12% mai mult decât media globală, iar potrivit acelorași date statistice, acestea sunt cele mai active femei din Europa.

Chiar dacă preferă femei înaintate în vârstă, se pare că pe site-ul xxx, moldovenii au o preferată: Lisa Ann, a treia cea mai populară actriță porno în 2017. Pe locul doi figurează Mia Khalifa, iar poziția a treia a fost ocupată de Sasha Grey. În listă mai sunt menționate Nicole Aniston și Katya Sambuca.

În 2017, Pornhub a înregistrat 28,5 miliarde de vizite la nivel global, cu o medie de 81 de milioane de vizite zilnice. Cele mai active țări au fost, în ordine, Statele Unite ale Americii, Marea Britanie și India. 67% din traficul total a fost generat prin smartphone, 24% prin desktop, iar tabletelor le revine 9%.