Colecțiile brandurilor autohtone, alături de cele internaționale, vor fi prezentate și comercializate în acest magazin timp de două luni, în perioada mai-iunie. De asemenea, în perioada 28 mai-3 iunie, producătorii vor participa la un defileu de modă în cadrul Strasbourg Fashion Week.
Pentru facilitarea accesului producătorilor locali la noi piețe de desfacere, vor fi organizate întrevederi cu rețele importante din domeniu, precum și cu distribuitorii rețelelor mai mici. Urmează să fie elaborat și un catalog cu informații despre antreprenorii de profil, care va fi tipărit în o mie de exemplare și difuzat în rețelele comerciale și hoteliere din Franța.
Promovarea designerilor moldoveni pe piața franceză este susținută de Guvern. Instituția a alocat în acest scop 300 de mii de lei din Fondul de promovare a exporturilor, prin intermediul Asociației Patronale din Industria Ușoară. Sprijin au mai oferit Proiectul de Competitivitate din Moldova, finanțat de către Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională și Ambasada Suediei, precum și Proiectul Ameliorarea Competitivității al Băncii Mondiale.