155 de întreprinderi din țara noastră au fost premiate joi seara, 31 mai, în cadrul celui mai important eveniment al businessului autohton – “Gala Businessului Moldovenesc”. Competiția este la a 15-a ediție, cu un număr total de 1260 companii participante, de-a lungul derulării sale.

Concursul are scopul de a reliefa cele mai reuşite proiecte în domeniul creării şi promovării mărcilor comerciale autohtone pe piaţa internă şi externă, a spori competitivitatea lor şi a contribui la creșterea profesionalismului echipelor de marketing.

La ediția curentă a competiției au participat 110 mărci comerciale naționale, care au concurat la 13 nominalizări:

  • “Debutul anului”- 3 companii au fost premiate;
  • “Aprecierea consumatorului” – 12 companii au fost premiate;
  • “Export” – 8 companii au fost premiate;
  • “Inter” – 5 companii au fost premiate;
  • “Marcă Locală” – o companie a fost premiată;
  • “Marcă consacrată”- 7 companii au fost premiate;
  • “Rebranding”- o companie a fost premiată;
  • “Responsabilă Social”- 7 companii au fost premiate;
  • În premieră, au fost introduse 4 nominații noi:
  • “Liderul Anului”- 13 companii au fost premiate;
  • “Femeia în afaceri”- 6 companii au fost premiate;
  • “IMM-ul Favorit al Anului”- 8 companii au fost premiate;
  • “Reputație și încredere”- 12 companii au fost premiate;
  • “Contribuţie importantă la dezvoltarea durabilă” – nominalizare introdusă în parteneriat cu PNUD Moldova- 5 companii au fost premiate.

Miza concursului este Premiul Mare “Mercuriul de Aur” care atestă cele mai prestigioase aprecieri, confirmând eficacitatea strategiilor de marketing.