Astfel, pentru noul primar al Capitalei – Andrei Năstase au votat 129432 de alegători. Pentru campania din turul doi Năstase a cheltuit, potrivit raportului financiar prezentat la 1 iunie, 174.100 de lei. Astfel, reiese că un vot l-a costat pe Năsatse 1,34 de lei.
Contracandidatul său, Ion Ceban a fost susținut de 116.778 de chișinăuieni. Raportat la cheltuielile din turul II al campaniei și mai exact suma de 1 380 924 de lei, atunci rezultă că un vot l-a costat pe candidatul PSRM suma de 11,82 de lei.
Amintim că, după numărarea a o sută procente din procesele verbale, Andrei Năstase a câștigat alegerile pentru fotoliul de primar al Chișinăului. Potrivit datelor Comisiei Electorale Centrale, Năstase a acumulat 52.57 de procente din numărul total de voturi, iar contracandidatul său Ion Ceban – 47,43%.