Începând cu luna iunie 2018, bonurile de plată pentru consumul de energie termică pot fi recepționate și prin e-mail. Pentru activarea bonului de plată electronic este necesar să veniți pe adresa str. T. Vladimirescu, 6 (bir.308), pentru a completa o cerere în acest sens și să prezentați următoarele documente: buletinul de identitate și actele care confirmă dreptul Dvs. de proprietate/folosință asupra apartamentului pentru care solicitați acordarea serviciului respectiv.

Potrivit Termoelectrica, noul serviciu oferă multiple avantaje în utilizare, printre care:

– Acces asigurat permanent la documentul de plată, indiferent de locația în care vă aflați;
– Scăpați de grija de a verifica cutia poștală, de recepționare pe suport de hârtie și păstrare a bonurilor;
– Pe de altă parte, le puteți stoca în format electronic, astfel având acces la documentele de plată din orice perioadă;
– Puteți achita bonul de plată imediat, din orice colț al lumii.

Serviciul Factura Electronică este lansat în contextul strategiei abordate până acum de centrul de calcul InfoBon, ce are drept scop promovarea modalităților de plată online, pentru a asigura un confort maxim plătitorilor, astfel încât, utilizarea acestor instrumente exclude necesitatea de deplasare la ghișeele instituțiilor de plată, precum și a eventualelor erori la înregistrarea sumelor achitate și a indicilor contoarelor. Mai mult ca atât, optând pentru instrumentele electronice, veți economisi timp și veți avea posibilitatea de a achita și de a prezenta indicii la orice oră și în orice zi a săptămânii.

Pentru detalii suplimentare cu privire la procedura de activare a serviciului de facturare electronică: 022 436 – 516/ 022 436 – 466/ 022 436 – 354/ 022 436 – 537.