Producătorii auto germani știu că viitorul industriei lor este electric, autonom și .. în China. Producătorii de top din Germania, inclusiv BMW și Volkswagen, au semnat o serie de tranzacții săptămâna aceasta pentru a continua dezvoltarea mașinilor electrice și autovehicule în China, potrivit CNN.

Fabricile din China au produs aproximativ 25 de milioane de autoturisme anul trecut, potrivit Organizației Internaționale a Producătorilor de Autovehicule. China este deja cea mai mare piață pentru numeroase mărci de automobile la nivel mondial, iar șoferii săi achiziționează mai multe vehicule electrice decât orice altă țară.

Volkswagen a alocat, marți(10 iulie), 15 miliarde de euro pentru a efectua cercetări în China pe teme precum e-mobilitatea, conectivitatea și condusul autonom. Corpul de conducere al Herbert Diess a spus că compania își va „extinde sistematic parteneriatele” în țară.

BMW, între timp, a finalizat planurile de a produce electric Minis în țară printr-un acord comun cu Great Wall Motor. De asemenea, se alătură consiliului de administrație al companiei Apollo, un proiect autonom de conducere de la compania de internet chineză Baidu (BIDU).

Mercedes-Benz Daimler, un „părinte” al pieței de autovehicule, a semnat un acord cu Universitatea Tsinghua pentru a continua dezvoltarea de autoturisme automatizate.
„China este cea mai mare piață pentru noi și atunci când dorim să mergem pe sistemul autonom, trebuie să ne asigurăm că acesta funcționează în China”, a declarat directorul general al Daimler la Hong Kong.

Compania germană de piese auto Continental a încheiat și un nou parteneriat cu rivalul Uber, Didi Chuxing, pentru dezvoltarea autoturismelor și autoturismelor electrice.

Un anunț recent că China și-ar relaxa regulile cu privire la societățile în comun – permițând firmelor străine să funcționeze cu mai multă independență în țară – a atras atenția directorilor auto străini, printre care și corpul executiv al companiei Tesla în frunte cu Elon Musk.
Tesla a declarat anul trecut că a fost în discuții cu guvernul municipal din Shanghai despre construirea unei fabrici și, marți(10 iulie), a confirmat că a ajuns la un acord pentru a o construi.

China a devenit un lider mondial în vehiculele electrice, în timp ce guvernul subliniază necesitatea reducerii nivelului de poluare și stimulează sectorul tehnologic al țării.
Guvernul va introduce reguli anul viitor, care vor cere producătorilor de automobile să dedice o parte semnificativă din producția lor mașinilor electrice și hibride.

Directorul LMC Automotive, Bedwell a spus că producătorii străini de mașini „nu doresc să rămână în urmă, deoarece China se mișcă puternic spre electrificare”. Beijing susține, de asemenea, companiile internaționale, deoarece dezvoltă tehnologii autonome de conducere.

Daimler a anunțat săptămâna trecută că a fost prima companie străină care a primit o licență pentru a testa mașinile automatizate pe străzile din Beijing.