1. TruCAM – Construcţia radarului prevede operarea lui, atât din mâinile operatorului, cât şi montarea lui rigidă pe suporturi speciale (trepied) sau pe automobile;
2. АвтоУраган – Efectuarea măsurării vitezei şi înregistrărilor se realizează automatizat, în regim staţionar. Înregistrarea vitezei şi imaginilor se efectuează astfel ca mijlocul de transport auto supus măsurării să fie înregistrat din spate, la îndepărtare de postul mobil de supraveghere;
3. ИСКРА – se utilizează din interiorul automobilului de seviciu, iar măsurarea se efectuiază în regim staționar sau din mișcare.
De asemenea, INP clarifică cine are dreptul să ceară de la polițistul de patrulare prezentarea diferitor acte. Astfel, potrivit INP, inspectorul de patrulare se identifică cu legitimaţia de serviciu. Fiind în exerciţiul funcţiunii, funcţionarul public cu statut special se supune doar legii şi execută indicaţiile legale ale superiorilor. „Nicio persoană, în afara cadrului de relaţii ierarhice şi competenţe legale, nu are dreptul să intervină în activitatea profesională a funcţionarului public cu statut special”, se mai spune într-un mesaj al INP.