Orice consumator este în drept (în cazul în care are dubii în privinţa calităţii peştelui şi produselor din acesta) să ceară de la vânzător prezentarea următoarele documente justificative:
– certificate ce confirmă calitatea acestuia;
– certificate sanitar-veterinare ale peştelui aflat în comercializare.
– În Piețe bonul de expertiză sanitară
În cazul în care aţi procurat produse alimentare de calitate neadecvată, vânzătorul este obligat, la solicitarea dvs., să le preschimbe cu mărfuri similare de calitate adecvată sau să vă restituie contravaloarea produsului. În caz de necesitate, puteți sesiza subdiviziunele teritoriale ANSA si serviciiul de protective aconsumatorului din cadrul ANSA la linia verde – 080080033,aplica/ia VIBER -067675544,E-mail – info@/ansa.gov.md.
Recomandăm consumatorilor să achiziționeze produsele alimentare specifice acestei Sărbători, numai din spații sau unități de comerț înregistrate sanitar veterinar, evitați comerțul ”stradal”, acesta având un impact negativ asupra sănătății consumatorilor și contribuie la apariţia toxiinfecţiilor alimentare.