Reprezentanții posturilor TV Prime, Publika, Canal 2, Canal 3 și ai companiei de producție media GMG, au publicat o declarație comună în care infirmă faptul că studiourile acestor instituții media ar fi fost puse sub sechestru și că la sediul acestora, de pe strada Ghioceilor 1, ar fi avut loc percheziții. 

În declarație se spune că instituțiile media sus-menționate nu au legătură cu Finpar Ivest, ci doar sediul, unde acestea se află, aparține acestei companii.

„Aflarea clădirii sub un astfel de sechestru nu are cum să afecteze activitatea chiriaşilor, respectiv a instituţiilor media şi a jurnaliştilor din redacţiile situate în interiorul imobilului, pentru că această  măsură asiguratorie nu are vreo legătură directă cu instituţiile media PRIME TV, PUBLIKA TV, CANAL 2, CANAL 3 sau cu echipamentele aflate în proprietatea acestor instituţii media”, se menționează în declarația publică.

Astăzi, RISE Moldova a publicat un articol, potrivit căruia pe mai multe bunuri care aparțin Finpar Invest, companie care a a fost deținută oficial de fostul lider al Partidului Democrat Vlad Plahotniuc, a fost pus sechestru pe data de 26 iunie, în cadrul unui dosar deschis pentru spălare de bani. Printre bunurile sechestrate, menționate în articol, a figurat Hotelul Nobil și studiourile celor patru televiziuni sus-menționate.