/LIVE TEXT/ Război în Ucraina, ziua 792: Paradoxul invaziei, vizita lui Putin și demisie la Kiev! Rusia amenință că va ataca Polonia

Avertismentul „Disney” privind vânzarea jucăriilor „Baby Yoda”

missing
26 ianuarie 2020, ora 16:39

Platforma online „Etsy” a fost notificată de „Disney” privind producătorii de obiecte handmade care comercializează jucării „Baby Yoda”, un personaj popular din noul serial al companiei de divertisment, „The Mandalorian”, din franciza „Star Wars”.

Disney a refuzat să lanseze produse promoţionale pentru acest serial înainte de premiera de pe 12 noiembrie 2019, pentru a nu dezvălui prea multe informaţii. Dar pe platforma online „Etsy”, dedicată producătorilor de obiecte handmade, au apărut numeroase jucării „Baby Yoda”.

„Disney” a început să notifice producătorii, pentru ca aceştia să elimine jucăriile din ofertă. Mai mulţi producători s-au trezit cu listele de produse eliminate, înregistrând scăderi ale vânzărilor, scrie Mediafax.

Proprietara unui astfel de magazin, Tanya, a declarat pentru „The Verge” că a primit un mesaj de la „Etsy” care i-a dezactivat lista de vânzări după că platforma a primit o plângere de la „Disney” privind utilizarea cuvintelor „Star Wars”, „mandalorian” şi „Yoda”.

Reprezentanții platformei „Etsy” au refuzat să comenteze situaţia, dar au arătat spre politica de proprietate intelectuală a platformei. Potrivit acesteia, instituția îşi rezervă dreptul de a dezactiva orice liste, magazine sau conturi, în urma unor reclamaţii privind proprietatea intelectuală.

„Disney” a început deja să vândă propriile jucării „Baby Yoda”, pentru care deţine licenţă.

Acţiunea serialului „The Mandalorian” are loc la cinci ani după povestea din „Războiul stelelor – Episodul VI: Întoarcerea lui Jedi/ Star Wars: Episode VI – Return of the Jedi”, film lansat în 1983. Filmul prezintă aventurile unui vânător de recompense mandalorian, dincolo de zona de influenţă a Noii Republici. Serialul este foarte îndrăgit de fanii francizei „Star Wars” şi nu numai, datorită personajului pe care aceştia l-au numit „Baby Yoda”.

Ştirile în care este menţionat „Baby Yoda” au avut 2,28 de milioane de interacţiuni doar pe platformele Facebook şi Twitter în primele două săptămâni de la debutul serialului, al cărui al doilea sezon va fi difuzat în toamnă.

 

Abonează-te la știri pe e-mail

TV8.md este site-ul de știri din Republica Moldova cu noutăți sociale, politice și economice de ultima oră, meteo astăzi, emisiuni, interviuri și investigații.
TiktokFacebookInstagramYoutubeTelegram

© 2024 TV8.md. Preluarea materialelor publicate pe tv8.md se face doar cu citarea sursei și prin intermediul unui link activ către pagina articolului.

FacebookInstagramYouTubetwittertelegramtelegram