Actualmente, starea nesatisfăcătoare a drumurilor de acces către „Larga-Kelmențî” îi determină pe participanții la traficul transfrontalier să opteze pentru posturile vamale „Otaci” sau „Criva”, unde, în consecință, sunt atestate cele mai mari valori de trafic de la frontiera moldo-ucraineană. Potrivit datelor deținute, posturile vamale „Otaci” și „Criva” sunt traversate săptămânal de circa 6 449 și respectiv, 5916 unități de transport, în timp ce prin „Larga-Kelmențî” sunt consemnate în Registrul traversărilor doar 941 de autovehicule. Astfel, reabilitarea acestor sectoare de drum ar permite degajarea traficului prin cele două posturi vamale, iar odată cu instituirea controlului vamal în „Unguri-Bronnița” fluxurile menționate s-ar dispersa și mai mult.
De asemenea, se preconizează ca proiectul de reabilitare să includă și reparația porțiunilor de drum din proximitatea zonelor de control vamal care urmează a fi inaugurate la Sculeni, Costești și Giurgiulești, precum și extinderea acostamentului drumurilor de acces spre noua zonă de control vamal din Otaci.
În cadrul aceluiași proiect este planificată și reabilitarea căii de acces spre postul vamal „Palanca” din direcția RM, iar porțiunea de drum înspre Ucraina va fi construită în cadrul proiectului de construcție a punctului de trecere „Palanca” pentru realizarea controlului comun pe teritoriul țării noastre.