Ghinion pentru un șofer moldovean. I s-a defectat automobil după ce la service i s-a înlocuit uleiul cu unul de proastă calitate. Șoferul a beneficiat de serviciile unui centru de deservire a automobilelor, acesta solicitând schimbarea uleiului necesar pentru transportul său. După 2-3 luni din momentul înlocuirii uleiului, în cutia de distribuție, computerul de bord a început să-i arate o eroare.

Consumatorul a crezut că problema vine de la vreo piesă defectă și a fost nevoit să se deplaseze la auto-service pentru a depista care este cauza defecțiunilor prezentate de mașină. În urma demontării, mecanicul a constata că piesa respectivă nu poate fi reparată deoarece îi lipsesc careva detalii ale acesteia și, la mijloc ar putea fi, calitatea necorespunzătoare a uleiului recent înlocuit în cutia de distribuție.

Consumatorul s-a adresat imediat către agent economic cu o reclamație. Din cauza faptului că, agentul economic nu a reacționat la reclamația primită, consumatorul a depus o petiție pe adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței.

Pentru a constata calitatea uleiului folosit de către agent economic, s-a recurs la o expertiză efectuată de o terță parte, în urma căreia s-a dovedit calitatea necorespunzătoare a uleiului înlocuit.

În aceste condiții, agentul economic a întreprins măsurile necesare pentru soluționarea conflictului pe cale amiabilă, prin restituirea contravalorii produsului și a pagubei materiale în valoare de 9 000 de lei.

Pentru a fi la curent cu cele mai importante știri te așteptăm pe Telegram. Pentru reportaje video și emisiuni ne găsești pe Youtube, pentru fotografii și stories vino pe Instagram, iar pe Tik Tok îți oferim o doză de amuzament


Suntem liberi și scriem pentru tine. Tu meriți! O facem cu pasiune, dedicație și onestitate. Iar pentru a continua, avem nevoie de ajutorul tău!

Susține redacția TV8.md cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon.

Îți mulțumim!