/LIVE TEXT/ Război în Ucraina, ziua 786: Sânge la Dnipro, avertizare de rang înalt și sprijin G7. Zelenski: „Trebuie să înfrângem teroarea”

Afacerile din Moldova trec la telefonie virtuală

missing
09 august 2019, ora 15:35

Știați că aproximativ 50% de apeluri nu sunt preluate sau nu sunt prelucrate corect? Chiar dacă pare din domeniul fantasticului, e chiar așa. E pentru că numărul poate fi format greșit, e pentru că a fost ton ocupat, e pentru că operatorul nu a putut răspunde, apoi a uitat să revină, pentru că clientul a fost mutat de la un operator la altul, pentru că… varii motive.

Noutatea bună e că acum există o soluție pentru asta. Se numește Virtual PBX și este simplă, se potrivește pentru orice domeniu de activitate și este deja utilizată cu succes de peste 200 de clienți din Moldova. Am mers la ei și am cerut impresii.

„Înainte de Virtual PBX lucrurile erau foarte complicate pentru că nu știam ce se întâmplă. Nu știam câți pacienți sună, nu știam câte apeluri nepreluate avem și… aveam mereu plângeri. Era greu, complicat. Toată lumea ședea pe fir și nu știa când îi vine rândul să îi fie preluat apelul”, povestește Mariana Rusu, Director general al clinicii Pediatrica.

Ce s-a schimbat? „Totul”, zic afacerile care au PBX. Cel mai frumos e că și clientul simte că am devenit mai buni.

„Avem mai multe apeluri calitative. Relația dintre client și compania noastră s-a îmbunătățit… Plângerile au scăzut”, a specificat Cristina Mocanu, reprezentată Efes.

„Operatorii când știu că sunt monitorizați sunt mult mai atenți la ceea ce se discută, încearcă să fie mult mai expresivi în a transmite mesajul celor de pe fir, pacienții sunt atenționați că convorbirile sunt înregistrate”, a menționat Mariana Rusu, Pediatrica.

„Acum e foarte important să îți știi clienții. Plus, statistica economisește mulți bani, fie pe reclamă, fie pe oameni care se ocupă de asta etc.” – Vadim Țigănaș.

„Avem un singur număr telefon, care reprezintă primul pas pentru clienții noștri. După aceasta, redirecționăm clientul (inclusiv în altă localitate, la necesitate) sau îi deservim în cadrul aceluiași apel atunci când e cazul… El nu simte acest lucru. El e deservit la cel mai înalt nivel”, Iuliana Novosiolova, reprezentantă Clinica Sante.

Și dacă totuși de mâine nu va mai fi…

„Viața fără Virtual PBX ar fi fost ca o întoarcere la sapa de lemn, mai arhaic vorbind… Deja, după ce am gustat din ceea ce este Virtual PBx nu mai vrem să ne întoarcem la sisteme vechi”, Ion Lupu, reprezentant Toreco.

Întrebați pentru ce afaceri este potrivită această soluție, clienții au răspuns unanim că nu există limite în acest sens. „Orice companie discută la telefon. Dacă asta o face, atunci eu au nevoie de soluția dată”, Tudor Novac, Kontrast.

Dacă sunteți interesat să aflați mai multe detalii despre soluția Virtual PBX sau să o testați, puteți suna la Suport Clienți Corporativi, tel. 022 206 060 sau lăsa aici o cerere și în cel mai scurt timp Veți fi contactat de un reprezentant Moldcell.

Compania Moldcell a lansat în ultimii 2 ani mai multe soluții inovative pentru clienții săi, printre care Monitorizare transport (inclusiv din aplicație), M-Security, Kaspersky Safe Kids, Lifebox, BiP etc.

P.S: Mulțumim Cristinei Mocanu de la Efes Vitanta Moldova Brewery, Iulianei Novosiolova de la Clinica Sante, Marianei Rusu de la Clinica Pediatrica, Ion Lupu de la Toreco, Pavel Țigănaș de la Kirsan, Tudor Novac de la Kontrast, Emil Pădure de la Stronghold, Veaceslav Mazurov de la AutoFrame FM, Mihaelei Sîrbu de la Asconi Winery!

P.

Abonează-te la știri pe e-mail

TV8.md este site-ul de știri din Republica Moldova cu noutăți sociale, politice și economice de ultima oră, meteo astăzi, emisiuni, interviuri și investigații.
TiktokFacebookInstagramYoutubeTelegram

© 2024 TV8.md. Preluarea materialelor publicate pe tv8.md se face doar cu citarea sursei și prin intermediul unui link activ către pagina articolului.

FacebookInstagramYouTubetwittertelegramtelegram