Metro Cash&Carry Moldova introduce măsuri de precauție suplimentare, pentru a asigura condiții de igienă și siguranță maximă în magazine în contextul răspândirii Covid-19. Compania anunță că lucrează îndeaproape cu autoritățile, furnizorii și partenerii pentru a asigura livrarea de bunuri în magazine și pentru a aproviziona depozitele cu produse a căror cerere este ridicată.

„Împărtășim îngrijorările tuturor în legătură cu efectele răspândirii Covid-19. Am petrecut ultimele câteva săptămâni pregătindu-ne pentru a preveni modul în care virusul poate afecta comunitățile pe care le deservim. Am stabilit un grup de lucru care colaborează cu magazinele noastre pentru a ne asigura că luăm toate măsurile preventive necesare. Cele mai importante obiective pentru noi sunt protejarea angajaților, clienților, dar și asigurarea disponibilității produselor necesare. Ne dorim ca fiecare să se simtă în siguranță  în magazinele noastre”, susțin reprezentanții METRO.

Acțiunile METRO Moldova prevăd menținerea condițiilor de siguranță, gestionarea și fluidizarea traficului în magazine,  asigurarea protecției maxime pentru angajați și clienți, dar și aprovizionarea magazinelor cu toate produsele necesare.

Menținerea condițiilor de siguranță: „Pe lângă eforturile noastre de curățare zilnică, am mărit timpul alocat pentru igienizarea magazinelor, în special a celor mai frecventate zone: casele de marcat, toaletele, spațiile special destinate angajaților ș.a. Pe lângă procedurile deja existente de curățenie zilnică, am crescut eforturile dedicate curățeniei fiecărui magazin,  pentru a fi și mai riguroși în acest sens. Aceasta înseamnă că este dedicat mai mult timp pentru curățarea tuturor suprafețelor din magazine ( ex: casele de marcat, cărucioare, ecrane etc.). Urmăm cu strictețe îndrumările autorităților, care recomandă curățarea periodică ca fiind una dintre cele mai importante măsuri preventive pe care le putem adopta. De asemenea, am implementat măsuri de gestionare și fluidizare a traficului în magazine, inclusiv luăm în considerare și limitarea numărului de clienți în magazine.”

Protecția maximă pentru angajați și clienți: „Continuăm să împărtășim informații relevante cu angajații noștri cu privire la cele mai bune modalități de a-și păstra familiile și pe ei înșiși în siguranță și sănătoși. Pentru a preveni răspândirea virusului, încurajăm pe oricine consideră că este bolnav să consulte medicul și eventual să rămână acasă. De asemenea, am pus la punct noi proceduri temporare pentru minimizarea riscului epidemiologic și protecția sănătății angajaților și a clienților si am alocat resurse suplimentare pentru a răspunde la întrebările angajaților noștri.”

Stocarea și livrarea produselor: „Echipa METRO lucrează îndeaproape cu furnizorii pentru a se asigura că cele mai solicitate produse sunt mereu disponibile în caz de necesitate. Datorită cererii mari pentru unele produse, cum ar fi alimente de bază, consumabilele de curățenie sau dezinfectante  asigurăm un lanț de aprovizionare în care sortimentul care înregistrează cerere mare în aceste zile să fie reaprovizionat de mai multe ori pe zi. Cu toate acestea, în cazul unor produse esențiale în această perioadă și cu o cerere foarte mare, există posibilitatea de a întâmpina dificultăți în livrări, dar vom face eforturi pentru a le pune pe rafturi pentru dumneavoastră.”

Mulțumim clienților și angajaților noștri, pentru susținere și înțelegere în aceste momente dificile și vă asiguram că depunem toate eforturile pentru a sprijini comunitățile pe care le deservim.

P*

Pentru a fi la curent cu cele mai importante știri te așteptăm pe Telegram. Pentru reportaje video și emisiuni ne găsești pe Youtube, pentru fotografii și stories vino pe Instagram, iar pe Tik Tok îți oferim o doză de amuzament


Suntem liberi și scriem pentru tine. Tu meriți! O facem cu pasiune, dedicație și onestitate. Iar pentru a continua, avem nevoie de ajutorul tău!

Susține redacția TV8.md cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon.

Îți mulțumim!