În contextul situației generate de pandemia COVID-19, Kaufland își continuă acțiunile de implicare și ajutor pentru comunitatea în care își desfășoară activitatea. În cadrul campaniei „Ajut. Îmi pasă”, Kaufland se alătură eforturilor comunitare de suport pentru familiile social vulnerabile, realizate de Misiunea Socială Diaconia, Primăria Municipiului Chișinău și grupul de voluntari Inițiativa Împreună Împotriva COVID -19, creat pe platforma Direcției Generale Asistență Socială și Sănătate din cadrul Primăriei Municipiului Chișinău.

Kaufland a oferit carduri de cumpărături, în valoare de 300.000 MDL (peste 10 tone de alimente) pentru produse de primă necesitate, care vor fi direcționate către bătrâni, persoane cu dizabilități, precum și pentru persoanele social vulnerabile, care sunt în responsabilitatea Direcției Asistență Socială și Sănătate din cadrul Primăriei Municipiului Chișinău.

 „În această perioadă complicată, implicarea tuturor este esențială, trebuie să muncim împreună,  mai mult ca niciodată. Ne bucură să vedem în jurul nostru atât de multă solidaritate și oameni care se implică. Îi încurajăm pe toți să contribuie și să pună umărul, ca să depășim împreună, ca și comunitate, aceste greutăți. Acum, mai mult ca oricând, credem ca implicarea face diferența”, a menționat Cristina Aramă, PR manager Kaufland Moldova.

Lista beneficiarilor va fi completată constant, iar contribuția fiecăruia este prețioasă. În astfel de momente, responsabilitatea și implicarea face diferența.

În prima acțiune inițiată alături de Kaufland, am reușit să ajungem la 100 de bătrâni din Chișinău. Oameni care sunt aflați în autoizolare și sunt forțați să rămână în casă. Iar noi am reușit să le asigurăm pentru aproximativ o lună produsele necesare.  În cea de-a doua acțiune, vom ajunge la peste 800 de familii aflate în izolare. Campania ,,Ajut. Îmi Pasă” este  cu siguranță un model de implicare socială corporativă a mediului de afaceri și un exemplu de dăruire. Chiar dacă pandemia a furat culorile primăverii, împreună cu echipa Kaufland Moldova reușim să aducem căldură și un pic de culoare prin intermediul voluntarilor, care vor deschide  ușile oamenilor în ajunul sărbătorilor de Paști”, a menționat Igor Belei, Director al Misiunii Sociale Diaconia.

Produsele vor ajunge la oamenii care au nevoie acum cel mai mult de ajutor, prin implicarea voluntarilor de pe platforma Municipală Inițiativa „Împreună împotriva COVID- 19”. Cei peste 300 de voluntari muncesc zilnic, fiind în contact cu persoanele care au nevoie de ajutor. În același timp ei livrează produse alimentare, medicamente și alte materiale necesare la ușa persoanelor aflate în dificultate.

În această situație de criză, există unitate, un sentiment de solidaritate, care ne adună pe toți împreună. Mă bucur să văd foarte mulți oameni care contribuie, se implică, nu rămân indiferenți. Vreau să aduc sincere mulțumiri companiei Kaufland pentru implicare și responsabilitate, echipei Diaconia, care lucrează acum într-un regim inimaginabil, tuturor asistenților și lucrătorilor sociali, care sunt la datorie și grupului de voluntari Inițiativa „Împreună împotriva COVID- 19”, care au dat dovadă de spirit civic și grijă, implicându-se cu toate forțele în ajutorarea oamenilor aflați în dificultate. Sunt sigur că vom reuși să facem multe lucruri bune împreună”, a subliniat Ion Ceban, Primarul Municipiului Chișinău.

Toți cei care doresc să se implice și să devină voluntari în logistică sau să ofere ajutor la call centru, pot să expedieze un email la adresa: office@diaconia.md sau la adresa impotrivacovid19@gmail.com.

Amintim că, odată cu răspândirea epidemiei COVID-19 în Republica Moldova, Kaufland Moldova a inițiat în prima etapă campania „Ajut. Îmi pasă” în parteneriat cu Diaconia și The Moldova Project, în cadrul căreia, compania a donat 100.000 MDL pentru procurarea produselor de primă necesitate.

Ulterior, Kaufland Moldova a decis să ofere suport în valoare de peste 2 milioane de lei instituțiilor naționale și municipale care se află în prima linie de luptă împotriva COVID-19 pentru procurarea echipamentului medical și a consumabilelor. Totodată, Kaufland Moldova a donat un lot de 5000 de seturi de recoltare pentru exudat nazal și faringian/ mediu transport viral pentru testarea COVID-19.

#Ajut #ImiPasa


Suntem liberi și scriem pentru tine. Tu meriți! O facem cu pasiune, dedicație și onestitate. Iar pentru a continua, avem nevoie de ajutorul tău!

Susține redacția TV8.md cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon.

Îți mulțumim!