„Premier Energy” își somează clienții să își achite la timp facturile pentru consumul energiei electrice, chiar dacă este stare de urgență din cauza pandemiei de Covid – 19. Într-un comunicat de presă, reprezentanții companiei recunosc faptul că și „Premier Energy” este afectată de criza generată de pandemia de coronavirus și menționează că tendința de reducere a plăților către furnizor duce la creșterea datoriei în lanț și presupune o întârziere a achitării pentru energia achizționată de la „Energocom”.
„Precizăm că actuala tendință de reducere a plăților către furnizorul de energie, conduce la creșterea datoriei în lanț și presupune o întârziere a achitării pentru energia electrică achiziționată de la Energocom, precum și pentru serviciile de mentenanță și operare a rețelelor de transport și distribuție, prestate de Moldelectrica SA și ÎCS Premier Energy Distribution SA, acestea fiind activități esențiale pentru o bună funcționare și care se derulează neîntrerupt 24/7 pentru asigurarea fiabilă cu energie electrică a economiei țării și a societății în general. În situația creată ÎCS Premier Energy SRL dispune de capacitate limitată pentru a face față acestui deficit în creștere pentru sector”, se menționează într-un comunicat „Premier Energy”.
Astfel, reprezentanții companiei cer consumatorilor casnici să achite facturile în măsura posibilităților.
„Plățile pot fi efectuate on-line, rămânând acasă, prin intermediul diverselor mijloace electronice, fie pe site-ul băncii la care se deservesc, fie pe site-ul furnizorului, precum și la bancomatele Victoriabank și terminale instalate în magazine sau diverse puncte de vânzare, cu respectarea strictă a măsurilor de protecție corespunzătoare. Achitarea poate fi efectuată chiar și pentru părinții sau rudele care nu dispun de card bancar. Este nevoie să dispuneți doar de numărul locului de consum (NLC) sau simbolul variabil (SV) din factura emisă pe numele lor”, potriviut „Premier Energy”.
Totuși, reprezentanții companiei subliniază că în perioada stării de urgență, niciun consumator casnic nu va fi deconectat de la rețea pentru neplata facturilor. Situația nu e valabil, însă, și pentru consumatorii juridici.
„Regretăm, dar ne-am văzut obligați să emitem ordine de deconectare pentru unii agenți economici din cauza neachitării consumului, deși în mare parte, aceștia și-au menținut, cel puțin parțial, activitățile economice în timpul stării de urgență”, mai spun reprezentanții „Premier Energy”.