După ofensiva în segmentul SUV-urilor marcată de lansarea cu succes a modelelor C3 Aircross și C5 Aircross (300.000 și, respectiv 200.000 de unități vândute de la lansarea lor), Citroen se pregătește pentru o nouă etapă importantă și revine în forță în segmentul maşinilor compacte.
Aceste autovehicule joacă un rol major pe piața europeană, reprezentând aproximativ 28% din vânzările segmentului C în 2019. Noile ë-C4 (100% ëlectric) și C4 răspund la toate așteptările segmentului și propun, în același timp, un concept modern și plin de caracter, adaptat la mediul vremurilor noastre.
Urmând a fi disponibilă cu propulsie pe benzină, motorină sau electricitate, noua generaţie C4 este inspirată de clienți și de modul lor de a experimenta plăcerea la volan și deține toate calitățile necesare pentru a sparge codurile unui segment care trebuie să se reinventeze. Citeşte continuarea pe AutoBlog.MD