După ofensiva în segmentul SUV-urilor marcată de lansarea cu succes a modelelor C3 Aircross și C5 Aircross (300.000 și, respectiv 200.000 de unități vândute de la lansarea lor), Citroen se pregătește pentru o nouă etapă importantă și revine în forță în segmentul maşinilor compacte.

Aceste autovehicule joacă un rol major pe piața europeană, reprezentând aproximativ 28% din vânzările segmentului C în 2019. Noile ë-C4 (100% ëlectric) și C4 răspund la toate așteptările segmentului și propun, în același timp, un concept modern și plin de caracter, adaptat la mediul vremurilor noastre.

Urmând a fi disponibilă cu propulsie pe benzină, motorină sau electricitate, noua generaţie C4 este inspirată de clienți și de modul lor de a experimenta plăcerea la volan și deține toate calitățile necesare pentru a sparge codurile unui segment care trebuie să se reinventeze. Citeşte articolul mai departe şi explorează maşina în detalii, pe AutoBlog.MD

Pentru a fi la curent cu cele mai importante știri te așteptăm pe Telegram. Pentru reportaje video și emisiuni ne găsești pe Youtube, pentru fotografii și stories vino pe Instagram, iar pe Tik Tok îți oferim o doză de amuzament


Suntem liberi și scriem pentru tine. Tu meriți! O facem cu pasiune, dedicație și onestitate. Iar pentru a continua, avem nevoie de ajutorul tău!

Susține redacția TV8.md cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon.

Îți mulțumim!