O peliculă specială acoperă întreg corpul din fibră de carbon, aşa cum se întâmplă în cazul fiecărei maşini asamblate manual de Bugatti, iar huse de protecție sunt amplasate în întregul interior. În plus, un capac special de testare înlocuiește partea inferioară pentru a evita deteriorarea vehiculului clientului.
Primul Divo va părăsi în curând Atelierul din Molsheim, Alsacia, Franța. Dar înainte ca Bugatti să livreze primele exemplare Divo clienților, fiecare autoturism trebuie să dovedească că îndeplinește standardele ridicate de perfecție ale producătorului francez, în cadrul unui test de omologare final şi cuprinzător.
În total, patru angajați pregătiți intens de atelier și doi din departamentul de asigurare a calității testează fiecare Divo construit manual. Înainte ca să ajungă pe şosea pentru prima dată după asamblare, doi angajați acoperă corpul automobilului hiper sport cu opt metri pătrați de film protector special. Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD