Un alt debut la Goodwood SpeedWeek! Producătorul de supercaruri de lux McLaren Automotive a marcat premiera lui McLaren Elva cu o temă (livrea) Gulf pregătită de MSO, marcând astfel o relaţie reînnoită dintre McLaren și marca Gulf Oil. Acesta este un alt exemplu al modului în care desenele din istoria cursei McLaren inspiră clienții moderni ai mărcii.
McLaren și Gulf au confirmat recent un nou parteneriat care reînnoiește o uniune istorică între cele două mărci, una care a luat naștere în anii 1960, un deceniu când ambele companii au făcut primele incursiuni în motorsport.
Branding-ul Gulf a apărut pe mașinile Can-Am, de Formula 1 și Indy Car ale McLaren din 1968 până în 1973. Două decenii mai târziu, exemplare McLaren F1 GTR, conduse de echipa GTC, au purtat faimoasa livrea în cursele GT globale, inclusiv Le Mans. Citeşte articolul mai departe şi admiră automobilul într-o galerie de imagini, pe AutoBlog.MD