În decembrie 2019, în Japonia iniţial, a început să se vândă modelul Mazda3 cu noul propulsor Skyactiv-X de ultimă generație. Compania a dezvoltat unitatea timp de mai mulţi ani, iar principala sa caracteristică este sistemul SPCCI (Spark Plug Controlled Compression Ignition), ceea ce înseamnă o auto-aprindere a amestecului de combustibil prin compresie, la fel ca în motoarele diesel.

Mai nou, Mazda îi anunţă o versiune actualizată!

Amintim că Skyactiv-X este un benzinar cu un volum de 2.0 litri, care produce 180 de CP şi 224 Nm de cuplu. Rata de compresie a motorului atinge un indicator impresionant de 15:1. La ralanti, benzina este aprinsă de la sine datorită compresiei, iar bujiile tradiționale sunt puse la muncă numai la sarcini mai mari. Citeşte continuarea pe AutoBlog.MD

Pentru a fi la curent cu cele mai importante știri te așteptăm pe Telegram. Pentru reportaje video și emisiuni ne găsești pe Youtube, pentru fotografii și stories vino pe Instagram, iar pe Tik Tok îți oferim o doză de amuzament


Suntem liberi și scriem pentru tine. Tu meriți! O facem cu pasiune, dedicație și onestitate. Iar pentru a continua, avem nevoie de ajutorul tău!

Susține redacția TV8.md cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon.

Îți mulțumim!