Cu AAVision, Mercedes-Benz a deschis un nou capitol în inițiativa sa de produs strategic de succes în ianuarie 1996. Conceptul a fost dezvăluit la Salonul Auto Internațional din America de Nord (NAIAS) din Detroit. 

În urmă cu douăzeci și cinci de ani, această mașină a indicat direcția care urma să fie luată un an mai târziu, când Clasa M (W 163) a intrat în producție. În mai 1997, Clasa M a marcat intrarea cu succes a mărcii în segmentul vehiculelor utilitare sportive (SUV). Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD

Pentru a fi la curent cu cele mai importante știri te așteptăm pe Telegram. Pentru reportaje video și emisiuni ne găsești pe Youtube, pentru fotografii și stories vino pe Instagram, iar pe Tik Tok îți oferim o doză de amuzament


Suntem liberi și scriem pentru tine. Tu meriți! O facem cu pasiune, dedicație și onestitate. Iar pentru a continua, avem nevoie de ajutorul tău!

Susține redacția TV8.md cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon.

Îți mulțumim!