Prezentarea conceptului AAVision acum 25 de ani a fost începutul poveștii de succes a SUV-urilor Mercedes-Benz

08 ianuarie 2021, ora 16:39

Cu AAVision, Mercedes-Benz a deschis un nou capitol în inițiativa sa de produs strategic de succes în ianuarie 1996. Conceptul a fost dezvăluit la Salonul Auto Internațional din America de Nord (NAIAS) din Detroit. 

În urmă cu douăzeci și cinci de ani, această mașină a indicat direcția care urma să fie luată un an mai târziu, când Clasa M (W 163) a intrat în producție. În mai 1997, Clasa M a marcat intrarea cu succes a mărcii în segmentul vehiculelor utilitare sportive (SUV). Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD

Abonează-te la știri pe e-mail

TV8.md este site-ul de știri din Republica Moldova cu noutăți sociale, politice și economice de ultima oră, meteo astăzi, emisiuni, interviuri și investigații.
TiktokFacebookInstagramYoutubeTelegram

© 2024 TV8.md. Preluarea materialelor publicate pe tv8.md se face doar cu citarea sursei și prin intermediul unui link activ către pagina articolului.

FacebookInstagramYouTubetwittertelegramtelegram