Odată cu prezentarea planului strategic “Renaulution” al Grupului Renault, marca franceză și-a dezvăluit strategia pentru următorii cinci ani și chiar mai departe. Cu “Renaulution” îmbrățișează schimbările de pe piață.

Cu “Nouvelle Vague” (noul val, din franceză), Renault va aduce modernitate în industria auto, devenind un brand de tehnologie, servicii și energie curată. Renault își va menține poziția de lider în tranziția energetică prin soluțiile electrificate și oferta pe hidrogen, oferind cel mai “verde” mix din Europa până în 2025. Citeşte continuarea pe AutoBlog.MD

Pentru a fi la curent cu cele mai importante știri te așteptăm pe Telegram. Pentru reportaje video și emisiuni ne găsești pe Youtube, pentru fotografii și stories vino pe Instagram, iar pe Tik Tok îți oferim o doză de amuzament


Suntem liberi și scriem pentru tine. Tu meriți! O facem cu pasiune, dedicație și onestitate. Iar pentru a continua, avem nevoie de ajutorul tău!

Susține redacția TV8.md cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon.

Îți mulțumim!