În perioada 10-15 martie inclusiv, activitatea angajaților din cadrul subdiviziunilor structurale municipale va fi organizată în regim special, din cauza situației epidemiologice din Capitală. Despre aceasta a anunțat Primăria Chișinău. O dispoziție în acest sens a fost semnată de viceprimarul Ilie Ceban.
„Conducătorii subdiviziunilor din cadrul Primăriei Chișinău vor asigura regim special de muncă, prin atragerea la serviciu a personalului strict necesar pentru asigurarea funcționalității, a cărei activitate necesită prezența obligatorie la locul de muncă, inclusiv prin asigurarea muncii de la distanță”, se arată într-un comunicat emis de municipalitate.
Se recomandă conducătorilor subdiviziunilor structurale din cadrul autorităților locale, întreprinderilor municipale, instituțiilor bugetare și cele aflate la autogestiune din subordine, precum și preturilor de sector, asigurarea regimului special de activitate, cu atragerea la serviciu a personalului strict necesar.
Totodată, Primăria Chișinău informează că accesul tuturor persoanelor în incinta instituției se restricționează. Depunerea cererilor și eliberarea actelor solicitate se va efectua prin intermediul adresei de email: primaria@pmc.md și/sau prin adresă poștală: MD 2012, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83.
Măsura a fost luată în temeiul hotărârii nr. 47 din 26.02.2021 a Comisiei naționale extraordinare de sănătate publică și a hotărârii nr. 32 din 27.02.2021 a Comisiei extraordinare de sănătate publică a municipiului Chișinău.