/LIVE TEXT/ Război în Ucraina, ziua 787: Atac la Odesa și prognoză sumbră! ISW: Amenințare voalată pentru Moldova. Rusia avansează rapid

„Cheltuielile suportate pentru renovarea sediului nu sunt un lux în condiții pandemice”. Cum argumentează FISC-ul reparația de milioane

missing
11 martie 2021, ora 13:17

Lucrările de reparație capitală a clădirii administrative a FISC-ului, din strada Constantin Tănase, sunt necesare pentru crearea locurilor de muncă pentru circa o mie de angajați într-un spațiu optimizat. O spun reprezentanții instituției, după publicarea știrii despre reparația de milioane de la sediul FISC-ului. Acești au adăugat că cheltuielile care vor fi suportate nu sunt un lux pe timp de pandemie, dar o necesitate. 

„Se va crea posibilitatea ca toate resursele umane, implicate în procesul de administrare fiscală, să fie concentrate într-o singură locație, unde vor putea fi asigurate condițiile de activitate eficientă. Renovarea sediului vine în contextul racordării instituției la standardele comunității internaționale prin oferirea serviciilor de calitate tuturor categoriilor de contribuabili, inclusiv și persoanelor cu dizabilități”, spun reprezentanții FISC-ului.

„Cheltuielile suportate pentru renovarea, reparația sediului Serviciului Fiscal de Stat nu sunt un lux în condițiile pandemice actuale, ele sunt o necesitate și o consecință a restructurării realizate, fiind, totodată, o condiție pentru buna funcționare a sistemului național de administrare fiscală”, precizează reprezentanții FISC-ului.

Referindu-se la cheltuielile care urmează să fie făcute, serviciul de presă a menționat că „avem certitudinea că cheltuielile suportate în contextul reorganizării, toate acțiunile SFS în direcția îmbunătățirii condițiilor de deservire a contribuabililor sunt, în mod incontestabil, justificate și indispensabile şi vor aduce beneficii atât contribuabililor, cât şi întregii societăți”.

Serviciul Fiscal de Stat intenționează să efectueze reparație capitală a trei etaje din sediul aflat pe strada Constantin Tănase. Potrivit informațiilor, pentru reparație sunt planificate cheltuieli de aproximativ 50 de milioane de lei. Din documentul privind licitația, plasat pe platforma tender.gov.md, se poate afla că data estimată pentru publicare anunțului de participare este trimestrul II a anului curent. Totodată, în document este menționat va fi efectuată reparația sistemului de securitate, reparația capitală a trei etaje ale sediului și dotarea cu utilaje tehnice.

/DOC/ În plină criză financiară și politică, FISC-ul planifică reparație de 50 de milioane de lei la sediul instituției

Abonează-te la știri pe e-mail

TV8.md este site-ul de știri din Republica Moldova cu noutăți sociale, politice și economice de ultima oră, meteo astăzi, emisiuni, interviuri și investigații.
TiktokFacebookInstagramYoutubeTelegram

© 2024 TV8.md. Preluarea materialelor publicate pe tv8.md se face doar cu citarea sursei și prin intermediul unui link activ către pagina articolului.

FacebookInstagramYouTubetwittertelegramtelegram