O rețea de magazine de mobilier casnic a scos în vânzare o sticlă reutilizabilă pe care a denumit-o „Cristiano”. Sticla este însoțită de eticheta „Reusable bottle for water only”, ceea ce înseamnă din engleză „Sticlă reutilizabilă doar pentru apă”.
Totul s-a întâmplat după ce Cristiano Ronaldo a dat la o parte din faţa sa două sticle cu Coca-Cola la o conferinţă de presă dinaintea meciului Portugalia – Ungaria, de la Budapesta și a luat imediat o sticlă cu apă plată. Gestul a avut un impact negativ asupra mărcii.
Incidentul a însemnat o pierdere de miliarde de dolari pentru Coca-Cola, notează cotidianul spaniol Marca. Bursa s-a deschis la ora 15:00 în Europa. La acea vreme, cota Coca-Cola era aproape de 56,10 dolari.
30 de minute mai târziu, când Cristiano Ronaldo a părăsit sala de conferinţă a stadionul „Puskas Ferenc” din Budapesta, acţiunile au scăzut la un minim de 55,22 dolari pe acţiune. Gestul de a da sticlele deoparte a provocat o scădere de 1,6% pentru companie pe bursă. Şi din punct de vedere economic, Coca-Cola a trecut de la o valoare de 242 miliarde dolari la 238 miliarde dolari.