O rețea de magazine de mobilier casnic a scos în vânzare o sticlă reutilizabilă pe care a denumit-o „Cristiano”. Sticla este însoțită de eticheta „Reusable bottle for water only”, ceea ce înseamnă din engleză „Sticlă reutilizabilă doar pentru apă”.

Totul s-a întâmplat după ce Cristiano Ronaldo a dat la o parte din faţa sa două sticle cu Coca-Cola la o conferinţă de presă dinaintea meciului Portugalia – Ungaria, de la Budapesta și a luat imediat o sticlă cu apă plată. Gestul a avut un impact negativ asupra mărcii.

Incidentul a însemnat o pierdere de miliarde de dolari pentru Coca-Cola, notează cotidianul spaniol Marca. Bursa s-a deschis la ora 15:00 în Europa. La acea vreme, cota Coca-Cola era aproape de 56,10 dolari.

30 de minute mai târziu, când Cristiano Ronaldo a părăsit sala de conferinţă a stadionul „Puskas Ferenc” din Budapesta, acţiunile au scăzut la un minim de 55,22 dolari pe acţiune. Gestul de a da sticlele deoparte a provocat o scădere de 1,6% pentru companie pe bursă. Şi din punct de vedere economic, Coca-Cola a trecut de la o valoare de 242 miliarde dolari la 238 miliarde dolari.

Pentru a fi la curent cu cele mai importante știri te așteptăm pe Telegram. Pentru reportaje video și emisiuni ne găsești pe Youtube, pentru fotografii și stories vino pe Instagram, iar pe Tik Tok îți oferim o doză de amuzament


Suntem liberi și scriem pentru tine. Tu meriți! O facem cu pasiune, dedicație și onestitate. Iar pentru a continua, avem nevoie de ajutorul tău!

Susține redacția TV8.md cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon.

Îți mulțumim!