externe

O nouă variantă COVID-19, descoperită de cercetători. Ar fi vorba despre o combinație între Omicron și Delta

09 ianuarie 2022, ora 09:46

Un cercetător din Cipru a descoperit o tulpină de coronavirus care combină variantele Delta și Omicron, scrie Mdiafax.ro.

Un profesor de științe biologice de la Universitatea din Cipru, a numit tulpina „Deltacron”, din cauza semnăturilor genetice asemănătoare cu omicron în cadrul genomului delta. Acum, urmează să se stabilească cât de contagioasă este noua variantă.

Varianta Deltacron apare în timp ce Omicron își continuă răspândirea rapidă în întreaga lume, provocând o creștere a cazurilor de COVIV-19. Statele Unite raportează o medie de șapte zile de peste 600.000 de cazuri noi zilni, ceea ce reprezintă o creștere de 72% față de săptămâna precedentă și un record în pandemie. Și Europa se confruntă cu un val de îmbolnăviri fără precedent, Franța, Italia și Marea Britanie raportează zilnic peste 200 de mii de cazuri fiecare.

Dacă ți-a plăcut acest material - te invităm să-l distribui pe rețelele de socializare pentru ca să afle și prietenii tăi.
Trimite-ne o știre