Agenția Servicii Publice (ASP) revine la regimul obișnuit de perfectare a documentelor în regim de urgență. Astfel, începând cu data de 10 mai, toate subdiviziunile teritoriale ale instituției vor recepționa cererile de perfectare a buletinelor de identitate, a pașapoartelor, a permiselor de conducere și a certificatelor de înmatriculare pentru vehicule, în regim de urgență.
Totodată, ASP a ținut să precizeze că cetățenii care doresc să-și perfecteze actele (în ziua adresării; în termenii de o zi, 5, 10, și 20 zile lucrătoare) se pot programa online pe site-ul www.asp.gov.md, ori se pot adresa direct la centrele multifuncționale/secţiile înmatriculare a transportului şi calificare a conducătorilor auto pentru depunerea cererilor, conform rândului viu.
TV8.md reamintește că ASP a anunțat anterior că, începând cu data de 4 mai va sista procedura de recepționare a cererilor pentru perfectarea documentelor în regim de urgență. ASP invoca motive tehnice și precizase că procedura va fi reluată din data de 11 mai.