Singurii concurenți electorali în cadrul referendumului anti-Chirtoacă au prezentat ultimele rapoarte financiare din campania electorală. Potrivit rapoartelor cei mai mulți bani a cheltuit partidul socialist, iar ambele partide au cheltuit cel mai mult pentru publicitate.

Potrivit raportului prezentat de PSRM în total partidul a cheltuit 2. 117. 530 de lei pentru cele patru săptămâni din campania electorală. Aproximativ două milioane au fost utilizate pentru publicitate – 1.912.599,29 de lei. Același raport arată că pentru materialele promoționale au fost cheltuite puțin peste 30 de mii de lei, late 10 mii s-au folosit pentru transport, iar peste 160 de mii de lei au fost indicate la alte cheltuieli, dintre care majoritatea s-au folosit pentru materiale necesare referendumului la birou.

Partidul Liberal susține că a cheltuit în patru săptămâni de campanie 402.800 de lei. Iar, cei mai mulți bani au fost folosiți pentru publicitate, mai exact – 285.491,60 de lei. Spre deosebire de PSRM, liberalii au cheltuit 117.023,79 de lei pentru organizarea evenimentelor, iar alte peste 100 de mii de lei pentru standuri și afișe. Iar, la punctul alte cheltuieli au nota doar 284 de lei.

Amintim că referendumul de duminică a eșuat din cauza ne-prezentării la vot a alegătorilor. Astfel, au votat doar 17,54% din alegători. dintre care 93.720 și-au exprimat opțiunea „pentru” revocarea din funcție a primarului general al mun. Chișinău, iar 13857 -„ contra”.

Raportul financiar prezentat de PL la 17.11.2017

Raportul financiar prezentat de PSRM la 17.11.2017