TV8 a reflectat fără nici o abatere campania pentru referendumul eșuat de demitere a primarului capitalei. Este concluzia Consiliul Coordonator al Audiovizualului, care a monitorizat programele noastre, dar și ale altor 10 posturi TV din țară.

Astfel, potrivit CCA, TV8 se află printre cele trei posturi de televiziune care au mediatizat corect și echidistant campania. Alte opt posturi TV au încălcat legislația și au fost amendate sau au primit avertizări. Printre acestea și postul public de televiziune „Moldova 1”. Potrivit CCA, aceste posturi nu au reflectat în mod echilibrat subiectele, oferind spațiu diferit participanților la referendum. Printre posturile sancționate sunt cele pe care le deține liderul democraților Vlad Plahotniuc, dar și cele despre care presa a scris că ar aparține socialiștilor.