Erbology a înregistrat o creştere de peste 400% pe perioada de desfăşurare a incubatorului. „Am lansat programul Nutrition Greenhouse pentru a ne parteneria cu cei mai buni şi promiţători antreprenori din zona nutriţională a industriei alimentelor şi băuturilor. Scopul nostru a fost să lucrăm cu brand-uri inovatoare, care ne împărtăşesc viziunea de a livra produse nutritive accesibile şi gustoase, pentru fiecare zi. A fost o decizie foarte grea să alegem o singură companie care să primească grantul de 100.000 de euro, dar îi felicit din toată inima pe Irina şi Victor Turcan de la Erbology. Entuziasmul, ambiţia şi spiritul de echipă arătate în timpul programului au fost excepţionale şi sunt reflectate în rezultatele pe care le-au obţinut“, a spus Juan Ignacio Amar, Vicepreşedinte al departamentului de Nutriţie PepsiCo din Europa de Vest şi Africa Subsahariană.
Fondată în Londra, în 2015, de fraţii Irina şi Victor Turcan, originari din Republica Moldova, Erbology îşi propune să inspire oamenii în a adopta un stil de viaţă echilibrat. Compania transformă plante viguroase, complementare, în alimente, băuturi şi ingrediente pentru reţete integrale, care pot fi folosite în viaţa de zi cu zi.
„Am realizat foarte multe în cele şase luni în care am lucrat cu mentorul nostru de la PepsiCo la cel mai bun mod în care să utilizăm grantul iniţial de 25.000 de euro, iar suplimentarea de 100.000 de euro este foarte importantă pentru business-ul nostru deoarece ne dorim o creştere accelerată în retail şi e-commerce. Le mulţumim tuturor celor implicaţi în acest program – a fost o experienţă fantastică ce ne-a ajutat să înţelegem cum să ne concentrăm pe ceea ce e relevant pentru brand-ul nostru şi apoi să implementăm perfect strategia. Colegii antreprenori din Nutrition Greenhouse şi mentorii lor au realizat o muncă extraordinară în ultimele 6 luni şi sunt mândră că am crescut împreună cu ei”, a declarat Irina Turcan, fondatoarea Erbology.
Firma a lucrat la introducerea unei noi game de produse care include bomboane energizante şi biscuiţi. Specialiştii în marketing ai PepsiCo i-au ajutat pe fraţii Turcan să lanseze 11 produse noi în câteva luni, precum şi la abordarea pe zona de retail, produsele fiind listate pe supermarket-ul online Ocado pe parcursul programului.