Un bărbat din Fălești și-a reparat automobilul la un auto service din capitală, solicitând schimbarea curentă a sistemului de distribuție a gazelor, a pompei de răcire, a filtrului de combustibil, precum și a plăcuței de frână la automobilul său de model Renault Megane Scenic. Pentru reparația automobilului a fost achitată o sumă de 1 140 lei, agentul economic neoferindui consumatorului bonul de casă pentru prestarea serviciilor în cauză.

După ce s-au finalizat executarea lucrărilor de reparație, consumatorul a mers să testeze mașina. După 2 km parcurși, motorul autoturismului s-a oprit. În urma ajutorului oferit de un șofer, acesta a ajuns înapoi la auto service, unde și-a înaintat nemulțumirea față de servicii. Automobilul a fost lăsat până a doua zi, timp în care s-a depistat că pentru reparație nu au fost folosite piese calitative, ceea ce a dus la deteriorarea mașinii.

În urma discuțiilor purtate între cei doi subiecți, agentul economic și-a recunoscut vina și a promis că defecțiunile vor fi remediate, costurile fiind suportate de firmă. Agentul economic a dat asigurări că au fost scoase și curățite injectoarele de combustibil și în acest mod, automobilul va fi ca nou.

După exploatarea mașinii, aceasta s-a defectat iarăși în timpul circulației. Atunci consumatorul a apelat la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței și a depus o plângere în Registrul de reclamații a întreprinderii.

Din motiv că, agentul economic refuza să soluționeze problema, acesta a depus o reclamație în cadrul Agenției, cu revendicarea de a-i acoperi dauna materială pentru deteriorarea motorului.

În urma intervenției prompte a Agenției, consumatorul a primit de la agent economic despăgubiri în valoare de 5.000 lei.