În ajunul sărbătorilor pascale, călătorii care ajung la Aeroportul Internațional Chișinău, vor avea parte de surprize în cele mai bune tradiții ale ospitalității moldovenești. Vizitatorii vor primi broșuri promoționale ce conțin cupoane cu reduceri de prețuri atât pentru achizițiile la brandurile de țară DININIMĂ și Vinul Moldovei, cât și pentru vizitele la unele vinării din țară. Pliantele vor fi distribuite în perioada 3-18 aprilie și fac parte din campania națională „Fii Oaspetele Nostru” (#fiioaspetelenostru, #beourguest), care are drept scop promovarea Republicii Moldova ca destinație turistică.

„Suntem cu gândul la miile de cetățeni aflați în afara țării care nu reușesc să revină des în Republica Moldova. Pentru toți cei plecați, în comun cu Proiectul de Competitivitate din Moldova, am gândit campania de astăzi. Inițiativa vine să sensibilizeze oamenii din afara țării pentru ca să devină promotorii produsului autohton,în special al vinăriilor și al brandului DININIMĂ. Tot ce se identifică cu Republica Moldova este important pentru concetățenii noștri plecați și ar fi frumos că produsele fabricate în Moldova să fie fabricate și în afara țării, iar diaspora are un potențial enorm în acest sens,” susține Olga Coptu, șefa Biroului Relații cu Diaspora.

În cadrul evenimentului desfășurat în incinta Aeroportului Internațional Chișinău a fost prezentată și prima platformă de realitate virtuală 360 de grade, ce scoate în prim plan potențialul turismului vinicol din țara noastră. Element al campaniei naționale „Fii Oaspetele Nostru”, site-ul oferă posibilitatea de a descoperi cu ajutorul tururilor virtuale 12 cele mai importante obiective turistice ale țării.

publicitate