O familie din Chișinău a achitat 22,500 lei pentru prestarea unor servicii turistice. Aceștia au ales ca destinație de vacanță Egiptul, însă vacanța le-a fost dată peste cap din cauza perfectării necorespunzătoare a actelor.

Ajunși în cadrul Aeroportului Internațional Chișinău, acestora li s-au cerut viza turistică, pe care unul dintre cei patru membri ai familiei nu o avea (femeia). Din cauza deținerii unei alte cetățenii, acesteia nu i-a fost explicată corect procedura de obținere a vizei.

În aceste condiții, pentru a nu pierde oferta de vacanță, aceștia s-au hotărât să meargă în vacanță doar 3 membri ai familiei.

În această perioadă de timp, consumatoarea a încercat să-și revendice drepturile, solicitând de la agentul economic restituirea contravalorii pentru serviciul neprestat. De cealaltă parte, prestatorul de servicii a refuzat să remedieze situația, motivând faptul că, consumatorii au fost informați despre toate detaliile ce țin de prestarea serviciilor.

Ulterior, familia vizată a apelat la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, unde a găsit suportul necesar spre a rezolva conflictul pe cale amiabilă. La final, compania i-a oferit femeii o despăgubire de 7,300 lei.