Podul din strada Ismail, construit 1968, are grinzile și pilonii din beton degradați. Termenul hidroizolării a expirat încă acum 25 de ani. Aceleași probleme sunt semnalate și în cazul podurilor din strada Mihai Viteazul și bulevardul Grigore Vieru, din apropierea Circului.
Cât ține de viaductul care face legătura între sectoarele Centru și Botanica, cele trei poduri, construite între anii 1933-1988, necesită reparații locale. Și aici hidroizolarea este expirată de 25 de ani.
Situația este mai bună în cazul podului din Sângera, construit în 1978. Ultima reparație capitală a fost realizată la începutul anilor 2000, iar starea tehnică, dar și ce estetică sunt bune. În prezent se cer reparații locale și lucrări de întreținere.
Șeful de la Transport a declarat că expertiza celor trei poduri, la care situația este mai complicată urmează să se facă în termen de 4-6 luni, iar în funcție de rezultate urmează stabilite termene pentru proiectarea reconstrucției, licitații și lucrările propriu-zise.
Primarul interimar al capitalei, Ruslan Codreanu, a indicat inițierea procedurilor de licitații publice pentru efectuare expertizei tehnice a podurilor, precum și elaborarea ulterioară a unui raport care să cuprindă constatările expertizei și evaluarea costurilor necesare pentru reparație. Potrivit lui, acestea ar urma să fie introduse în cheltuielile bugetare pentru 2019.