Fiul celor doi moldoveni care se aflau în autocarul prăbușit în Italia acuză agenția de turism de lipsă de acțiuni. Din spusele acestuia, părinții săi ar fi rămas fără bagaje și fără bani, care s-au pierdut după accident. De asemenea, compania nici măcar nu l-ar fi anunțat despre acest caz. De partea cealaltă, agenția de turism susține că a intervenit în funcție de posibilități, iar la revenire cei doi soți vor fi despăgubiți, dacă vor prezenta și dovada cheltuielilor.

Bărbatul spune că după accident, părinții acestuia au fost transportați la spital pentru îngriji medicale, iar mai apoi au fost externați. Acesta a aflat despre impact de la părinții săi, care au reușit să-l telefoneze.

Ei au scris un mesaj că părinții sunt la spital și urmau să fie externați, dar nu a fost așa pentru că părinții abia erau în drum spre spital. După asta absolut niciun sunet de la companie nu a mai fost. Iar atunci când noi sunăm ei spun că nu știu nimic, noi nu purtăm răspundere pentru asta”, Igor, fiul moldovenilor implicați în accident.

În replică, reprezentanții agenției de turism spun că au fost anunțați despre accident ceva mai târziu.

În timp ce turiștii erau, probabil, transportați la spital ei au făcut legătură cu fiul lor, să le spună despre informația dată. După care fiul lor în panică ne-a sunat pe noi. Noi între timp am primit deja informații de la parteneri despre accidentul dat”, Elena Avram, șefă de departament, agenție de turism.

Fiul celor doi moldoveni mai spune că după accident, aceștia au fost cazați la mai multe hoteluri și au fost hrăniți doar de câteva ori. Iar agenția susține că moldovenii sunt hrăniți așa cum prevede contractul.

„Turul dat este sub tipul de masă BB. Ulterior, în timpul excursiei toate mesele se achită adițional”, Elena Avram, șefă de departament, agenție de turism.

Însă, după ce autocarul a fost accident, moldovenii și-au pierdut bagajale în care se aflau inclusiv cardul bancar și banii, respectiv nu au pe ce să-și cumpere de-ale gurii. Cei doi ar întâmpina probleme și la revenire în țară. Biletele au fost procurate de fiul lor, din banii personali. Totuși, compania de turism susține că soții ar urma să se întoarcă așa cum este stipulat în contract, adică prin intermediul operatorului.

Achităm noi. Noi le-am cumpărat bilete înapoi. Companie nu poartă răspundere de nimic”, Igor, fiul moldovenilor implicați în accident. 

Noi am vândut un pachet cu zbor tur-retur. Deci, exact în felul acesta și va fi încheiat turul turiștilor”, Elena Avram, șefă de departament, agenție de turism.

Agenția a mai sugerat moldovenilor să ceară un bon de plată ori de câte ori vor cheltui pentru ceva, astfel ca, la revenire, să primească recompense. Sâmbătă, aceștia vor ajung la Chișinău și urmează să depună plângere la poliție, iar mai apoi vor ataca agenția de turism în judecată. Accidentul s-a produs acum două zile. O femeie din Rusia a murit, iar alte 37 de persoane au fost rănite. Şoferul autocarului, originar din Italia, este cercetat pentru ucidere din culpă. Poliţia presupune că el ar fi pierdut controlul asupra volanului din cauza faptului că vorbea la telefonul mobil.