În timp ce șeful de departament de la „Apă Canal Ialoveni” ne-a spus că ar fi soluționat deja problema mirosului insuportabil din robinet, șeful Departamentului asigurare și control al calității din cadrul întreprinderii municipale „Apă-Canal”, Arcadie Rusnac a declarat pentru TV8 că nu este la curent despre acest incident și că vor merge la fața locului pentru a face verificări.

Noi nu am modificat procesul tehnologic, nu am făcut nimic. Și cel mai strașnic că nimeni nu s-a adresat la noi cu plângere. E posibil doar dacă s-a făcut reparație la o porțiune mică de rețea și acolo se pune dezinfectant și se spală porțiunea unde se face reparație. – Dar dumnevoastră puteți să ne spuneți, a fost dezinfectată vreo porțiune la Ialoveni? – Eu așa informație nu am. Noi o să trimitem laboratorul îndată acolo și o să facă analize. Dar ce a fost nu am auzit și nu mi s-a raportat nimic la dispecerat sau la laborator”, ne-a spus Arcadie Rusnac.

Șeful de departament de la „Apă Canal Ialoveni” a precizat anterior că problema ar fi fost deja soluționată, însă a refuzat să spună din ce motiv apa miroase a clor.

Domnul Baltag nu poate să spună așa ceva că nu știe. El trebuia să spele, să dezinfecteze, să ia proba și trebuia să aibă probele de la analiza de laborator”, a mai precizat Rusnac.

Mai mulți locuitori ai orașului Ialoveni se plâng pe o rețea socială că apa de la robinet miroase urât și nu este posibilă pentru a fi consumată.

Suntem liberi și scriem pentru tine. Tu meriți! O facem cu pasiune, dedicație și onestitate. Iar pentru a continua, avem nevoie de ajutorul tău!

Susține redacția TV8.md cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon.

Îți mulțumim!