– Verifică orarul și lista de prețuri;
– Cere informații referitor la tipurile abonamentelor şi alege-l pe cel care ţi se potriveşte după preţ şi orar;
– Cere contractul de prestare a serviciilor de fitness și studiază-l cu atenție pentru a evita prezența clauzelor abuzive;
– Înteresează-te referitor la condițiile în care puteți solicita desfacerea contractului;
– Verificați să nu fie incluse în contract taxe adiționale;
– Fiți atenți la ofertele promoționale, deseori aceste sunt însoțite de practici comerciale incorecte;
– Întreabă despre activitățile desfășurate și dacă ai dreptul să asiști/participi gratis la o activitate;
– Întreabă dacă antrenorii/instructorii sunt calificaţi şi dacă serviciile acestora intră în preţul abonamentului;
– Fă cunoştinţă cu managerul şi personalul sălii şi vezi ce fel de oameni sunt, dau dovadă de amabilitate şi îşi dau interesul să te ajute;
– Atrage atenția dacă sala este spaţioasă, curată, aerisită (dacă are aer condiţionat), incluzând aici desigur şi vestiarele, cabinele de duş.
În caz că nu sunteți satisfăcut de serviciile prestate, solicitați registrul de reclamații ce trebuie să fie prezent în orice sală de fitness și formulați în scris solicitările Dvs. Dacă în cele din urmă nu vi se soluționează revendicările, depuneți o reclamație la Agenția pentru Protecția Consumatorilor.