Reprezentanții Aeroportului Chișinău dezmint faptul că o dată cu trecerea spațiilor comerciale sub gestionarea directă a aerogării, prețurile băuturilor calde au crescut de două ori.
Într-o postare pe Facebook, responsabilii de comunicare din cadrul Aeroportului au publicat meniul cu prețurile cafelelor și ceaiurilor, valabile până pe 1 martie și cel cu prețurile de după data de 1 martie.
Acestea arată că prețurile au rămas aceleași, iar unele poziții, care erau mai scumpe, au fost scoase din meniu.
„Precizăm clar, că nu a fost operată nicio majorare a prețurilor odată cu trecerea acestor spații sub gestionarea directă a AIC. AIC rămâne angajat să asigure condiții comerciale corecte și transparente, în beneficiul pasagerilor și al partenerilor săi.
Informăm că aeroportul a inițiat o strategie de diversificare a ofertei comerciale, pentru a răspunde nevoilor călătorilor. Obiectivul nostru este de a extinde și diversifica gama de produse disponibile, oferind opțiuni accesibile pentru toate preferințele și bugetele”, subliniază reprezentanții Aeroportului.
Reacția Aeroportului de la Chișinău vine după ce subiectul a fost intens mediatizat în ultimele zile pe rețelele sociale și a stârnit nemulțumiri.