Producătorul de mașini „BMW” și-a schimbat pe Facebook logo-ul în susținerea comunității LGBT. Reprezentanții companiei au venit cu un mesaj în care punctează că în societate nu trebuie să fie loc pentru ură și lipsă de respect.
„La „BMW” trăim diversitate. Credem într-o cultură deschisă în care nimeni nu va fi dezavantajat, favorizat sau hărțuit din cauza originii etnice, a culorii pielii, a naționalității, sexului, religiei, dizabilității sau vârstei.
Suntem cu toții ființe umane… Nici în cadrul companiei noastre, nici pe canalele noastre de socializare nu există loc pentru ură sau lipsă de respect. Acestea fiind spuse, încurajăm toată lumea să acționeze într-un mod respectuos și prietenos”, spun reprezentanții companiei.
În Republica Moldova în fiecare an sunt organizate manifestații care au scopul de a sensibiliza oamenii privind drepturile persoanelor LGBT. Anul trecut sute de persoane au ieșit în centrul Chișinăului pentru a participa la Marșul solidarității „Sunt OK”.
Manifestanții au fost întâmpinați de un grup de susținători ai familiei tradiționale, printre care erau și preoți, care au cântat cântece bisericești. Prin urmare, coloana a fost însoțită de un număr impunător de polițiști.