Piaţa auto din America de Nord, în particular cea din SUA, este uşor diferită de toate celelalte din lume. Dacă prin regiunile noastre producătorii de maşini ne-au obişnuit deja cu facelift-uri o dată la trei-patru ani după prezentarea unui model nou, atunci în SUA, pentru a menţine vânzările pe o linie de plutire, automobilele sunt actualizate practic în fiecare an. Nu serios, însă cât de cât considerabil în materie de dotări pentru a le păstra atractivitatea.

Deja în septembrie, piața auto din SUA va intra în aşa numitul an de model 2021 (noi ne-am obişnuit să numim procedura – maşini pregătite pentru gama anului 2021), iar producătorii își revizuiesc treptat şi din timp produsele. Cel mai adesea este suficient de modificat doar setul de dotări în nivelele de echipare disponibile (ori introducerea altor noi) și schema de culori pentru caroserie/tapiţerie, însă sunt şi excepţii când se fac schimbări mai semnificative.

Ce s-a întâmplat cu Mazda CX-9 este un exemplu în acest sens. Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD

Pentru a fi la curent cu cele mai importante știri te așteptăm pe Telegram. Pentru reportaje video și emisiuni ne găsești pe Youtube, pentru fotografii și stories vino pe Instagram, iar pe Tik Tok îți oferim o doză de amuzament


Suntem liberi și scriem pentru tine. Tu meriți! O facem cu pasiune, dedicație și onestitate. Iar pentru a continua, avem nevoie de ajutorul tău!

Susține redacția TV8.md cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon.

Îți mulțumim!