Postul de televiziune TV8 a înregistrat cea mai semnificativă creștere, dintre canalele unde respondenții urmăresc știrile cel puțin o dată pe săptămână. Asta arată un studiu național privind percepția populației despre mass-media și aptitudinile mediatice în R. Moldova, realizat de magenta consulting, cu sprijinul partenerilor externi.
Astfel, TV8 a înregistrat cea mai semnificativă creștere, triplându-se de la 6% dintre respondenți care îl urmăreau cel puțin o dată pe săptămână, în 2018, la 18% în 2020.
În rândul participanților la sondajul din anul acesta care declară că urmăresc doar sursele independente, 27% au spus că privesc TV8, pondere mai mare cu 20 p.p. față de aceeași obișnuință a participanților din 2018.
Pentru a verifica veridicitatea informației participanții la focus grup au spus că încearcă să privească buletinele de știri de la diferite canale pentru a-și forma propria părere, iar TV8 s-a regăsit printre posturile în care participanții au cel mai mult încredere.
De asemenea, studiul arată că în comparație cu valul precedent, au crescut ponderile utilizatorilor care urmăresc site-ul tv8.md, or acesta nu au fost menționat în valul trecut.