Concernul american General Motors intră într-o nouă etapă de activitate împreună cu un nou logo, al cincilea din istoria-i care datează din 1908. Acesta fost produs ca parte a campaniei de marketing Everybody In și reflectă planurile GM de a produce un număr mare de vehicule electrice.

Noul logo este destul de diferit de precedentele: literele majuscule au fost înlocuite cu litere minuscule, iar fundalul a devenit transparent. Forma pătrată a fost păstrată, dar acum are colțuri rotunjite, similar cu pictogramele unor aplicaţii digitale. Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD

Pentru a fi la curent cu cele mai importante știri te așteptăm pe Telegram. Pentru reportaje video și emisiuni ne găsești pe Youtube, pentru fotografii și stories vino pe Instagram, iar pe Tik Tok îți oferim o doză de amuzament


Suntem liberi și scriem pentru tine. Tu meriți! O facem cu pasiune, dedicație și onestitate. Iar pentru a continua, avem nevoie de ajutorul tău!

Susține redacția TV8.md cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon.

Îți mulțumim!