Aglomerație și haos pe aeroportul din Chișinău, după ce compania FlyOne a anulat mai multe curse din și spre Republica Moldova. Zeci de pasageri care urmau să plece peste hotarele țării susțin că stau de două, trei zile în Aeroport și nimeni nu le oferă nicio explicație de ce zborurile au fost anulate.
Pasagerii susțin că nu a venit niciun reprezentat al companiei să le explice din ce motiv le-au fost anulate zborurile și nici cum pot ajunge la destinația dorită. Aceștia au adunat mai multe semnături pentru a depune o plângere pe compania dată.
Unii se plâng că au cheltuit foarte mulți bani pentru procurarea biletelor și se tem că, compania nu-și va asuma nicio responsabilitate, iar banii nu le vor fi returnați.
„Problema este că se comportă foarte rău cu oamenii care stau aici și așteaptă. Sunt oameni care stau de două, trei zile cu copii și nu dau nicio informație. Fug...De dimineață am venit și așteptăm, nu ne dau nicio informație, ne spun de dimineață că timp de o oră va fi. Nu ne dau nici măcar apă. Asta este a doua zi de când încercăm să plecăm”, a declarat un pasager.
De cealaltă parte, reprezentanții companiei resping acuzațiile și susține că pasagerilor li s-a oferit și apă și mâncare.
Contactată de echipa TV8, responsabila pentru comunicare a companiei FlyOne, ne-a comunicat că pasagerii blocați pe Aeroport beneficiază de serviciile catering oferite de companie.
„Din Chișinău se operează zborurile conform noilor aprobări cu Aeroporturile internaționale, pentru că la moment sunt probleme cu aeroporturile din Europa din cauza grevelor și lipsei de personal. Imediat cum se coordonează, pasagerii vor fi informați când vor fi operate cursele sau ce alternative au. Cu pasagerii ținem legătura... Pentru toți se oferă servicii de catering pentru perioada cât stau în Aeroport. Cu pasagerii ținem legătura și li se oferă și apă și mâncare”, a declarat responsabila pe comunicare a FlyOne.
TV8.md reamintește că la începutul lunii iunie, zeci de cetățeni au rămas blocați atât pe aeroportul din Chișinău cât și pe cel din Turcia, după ce zborurile le-au fost anulate. Potrivit companiei aeriene Air Moldova, cauza ar fi fost restricția de decolare de pe Aeroportul din Antalya a aeronavei Airbus A32.
Moldovenii care au stat peste 12 ore în aeroportul din Turcia au fost cazați la un hotel, iar pe 5 iunie urmau să ajungă acasă cu un alt avion, pus la dispoziție de companie. La adresa redacției TV8, au venit mai multe filmulețe în care cetățeni se plângeau că nimeni nu le explică ce se întâmplă și nu știu nimic de bagajele lor.
Abonează-te la pagina de Telegram TV8.md pentru a fi la curent: t.me/tv8md
Abonează-te la pagina de Telegram TV8.md pentru a fi la curent: t.me/tv8md