„Mai puțină risipă, mai mult bine” este sloganul campaniei naționale de prevenire a risipei de alimente, inițiată de către Banca de Alimente în parteneriat cu Primăria municipiului Chișinău și cu sprijinul Kaufland Moldova.
„Sustenabilitatea este de fapt la baza unui business modern, iar pentru noi, Kaufland, implicarea în proiecte sociale este o prioritate”.
„Suntem alături de Banca de Alimente de mai bine de 1 an de zile și avem proiecte frumoase legate de combaterea risipei de alimente, în special pentru că ține și de activitatea noastră, încercăm să aducem și să conștientizăm tânăra generație despre mai puțină risipă și mai mult bine”.
„De asemenea ne asumăm această responsabilitate și la nivel operațional, dar și la nivel social - ne educăm clienții, ne educăm angajații și mergem mult mai departe decât atât pentru că nu suntem doar un magazin”, a declarat PR Managerul Kaufland Moldova, Cristina Aramă.
În premieră, în acest an, campania anti-risipă include și o componentă de educație a celor mai tineri consumatori, asupra reducerii risipei alimentare.
Peste o mie de elevi din țară vor deveni în scurt timp ambasadorii campaniei naționale de prevenire a risipei de alimente prin jocuri, prezentări interactive și multe surprize pentru micii participanți.
„Este partenerul care nu doar vorbește despre responsabilitatea socială, dar chiar se implică în activitățile pe care le desfășoară. Noi, ca și bancă de alimente, zilnic recuperăm de la Kaufland produsele care sunt aproape de perioada scadentă - fructe, legume, produse de panificație, care ajung la serviciile sociale”, a menționat Directorul Băncii de Alimente, Oleg Paraschiv.
În cadrul campaniei naționale de prevenire a risipei alimentare, pe 26 noiembrie va avea loc și o mare colectă de produse alimentare în magazinele Kaufland, cu implicarea a zeci de voluntari. În urma acțiunii, alimentele colectate se vor trasforma în porții de mâncare caldă pentru beneficiarii mai multor ONGuri, aziluri de bătrâni și servicii sociale din țară.
„Foarte importantă componenta de educare care este prezentă în această campanie. E vorba de participarea copiilor prin activitățile ludice care vor avea loc în 7 instituții din municipiul Chișinău”, a spus viceprimara Municipiului Chișinău, Angela Cutasevici.
Atât elevii, cât și învățătorii prezenți la eveniment salută aceste acțiuni de informare și sensibilizare a societății.
„Mulțumim foarte mult pentru organizatorii care au depus atâta efort să vină cu o lecție practică pentru noi și pentru copiii care sunt astăzi pur și simplu fericiți”, a declarat învățătoarea de la Liceul Teoretic „Mihail Berezovschi”, Elena Rață.
Campania anti-risipă a ajuns la cea de-a treia ediție și are ca scop sensibilizarea societății, agenților economici și autorităților publice, privind problema risipei alimentare și informarea despre mecanismele simple de recuperare a acestora.
Kaufland Moldova este primul retail din țară, partener al Băncii de Alimente care încurajează consumul rațional de alimente și prevenirea foametei.
(P) Acest material este un articol comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției TV8.





























































