Război în Ucraina, ziua 224: Atac cu drone și ironia de la Londra. Putin a promulgat anexările, iar Zelenski cere tribunal special

comerciale

Maib redeschide sucursala „Dacia” de la Botanica: Filiala a fost aliniată noii identități de brand (P)

21 septembrie 2022, ora 16:08
Distribuie:

Maib continuă să transforme sucursalele sale conform noii identități de brand anunțate anul trecut pe 7 octombrie. Rând pe rând, fiecare spațiu destinat clienților este adaptat noii palete de culori, noului model operațional, noilor funcționalități, menite să dezvolte relația client – bancă într-un mod simplu și ușor.

Sucursala „Dacia” din inima sectorului Botanica a capitalei se aliniază identității de brand, iar de astăzi va fi și mai primitoare pentru clienții actuali ai băncii, dar și pentru cei noi, care își doresc experiențe bancare de nivelul următor. 

Datorită amplasării strategice, concentrează în sine deservirea tuturor segmentelor de clienți, fiind amenajată și o zonă confortabilă alto. Totodată, Sucursala „Dacia” face parte din rețeaua celor patru HUB-uri maib, dedicate deservirii clienților IMM.

Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib: 

„Fiecare redeschidere a sucursalelor renovate reprezintă pentru un noi un pas în plus pentru a fi mai aproape de clienții și partenerii maib, oferindu-le fiecărora condiții optime pentru necesitățile personale și de afaceri pe care le au. A fi orientat către client nu este doar o declarație pe care am făcut-o pentru că sună frumos, ci reprezintă un angajament pe care ni l-am asumat și pe care îl îndeplinim zi de zi prin tot ceea ce facem. Suntem absolut convinși că în noua sa variantă, Sucursala „Dacia” va corespunde așteptărilor clienților și în multe aspecte – le va devansa”. 

Leonid Ciobotari, Director al Sucursalei „Dacia”:

„Modernizarea Sucursalei se referă nu doar la un design cool și mobilier nou, dar și la simplificarea proceselor, la reducerea timpului de așteptare și la optimizarea modului de lucru. Este de datoria noastră să dictăm trendurile pe piață, să-i facem pe clienți să se simtă ca acasă atunci când ne pășesc pragul. Ne bucurăm că prin noile schimbări realizate, reușim să ne aliniem atât necesităților clienților, pentru a le oferi experiențe bancare de nivelul următor, cât și tendințelor internaționale din sectorul respectiv”.

La dispoziția clienților Sucursalei „Dacia” sunt câteva zone:

Zona de autoservire - dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.

Zona tranzacțională - permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea.

Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.

Zona premium „alto” – servicii exclusiviste, experienţe unice în condiţii de maxim confort şi privilegii speciale pentru clienții premium banking.

HUB-ul maib

HUB-ul maib din cadrul Sucursalei „Dacia” este destinat deservirii individuale a clienților din sectorul IMM. Aceștia sunt consultați de managerul relații, care este disponibil 24/24, 7/7 și poate soluționa orice aspect cu privire la deservirea bancară. În cadrul HUB-ului este amenajată o zonă confortabilă de așteptare și un spațiu pentru ședințe private.     

Sucursala „Dacia” se află în sectorul Botanica al capitalei, pe bulevardul Dacia 30/3, având program zilnic, de luni până vineri, între ora 09:00 și 17:00, fără pauză. 

Amintim că recent s-au aliniat identității de brand reînnoite și Sucursalele „Ion Creangă”, „Gheorghe Asachi”, „Pușkin” Bălți, „Miron Costin”, „Miron Costin Business Centru”, „Constantin Tănase”, „Decebal”, „Ialoveni”, „Tighina”, „Ștefan cel Mare”, precum și mai multe agenții maib. 

Până la sfârșitul acestui an, maib planifică renovarea altor câteva subdiviziuni din Chișinău și raioanele țării, urmărind să ofere clienților plus de confort, deservire profesionistă și abordare personalizată. 

Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesați linkul.

Despre maib

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 120 de subdiviziuni, 58 de sucursale și 62 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Banca deserveşte circa 30% din populaţia ţării şi este unul dintre cei mai mari angajatori din republică. 

(P) Acest material este un articol comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției TV8. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.

Student Lab by ASEM and maib: Maib susține tânăra generație și investește în specialiștii de mâine (P)

12 septembrie 2022, 21:09

Maib: Stanford GSB va oferi un program de dezvoltare a leadershipului pentru top și middle managementul băncii (P)

12 septembrie 2022, 14:09

Maib: Oportunitate unică! Află limita de credit pentru afacerea ta mai rapid ca niciodată (P)

07 septembrie 2022, 10:09

Abonează-te acum la TV8.md pe Facebook, Telegram, YouTube, Instagram și TikTok!

comerciale

Gala Fermierilor 2022: Cei mai buni agricultori au fost premiați pentru rezultate remarcabile (P)

05 octombrie 2022, ora 14:27
Distribuie:

Rezultatele remarcabile, performanța și inovația agricultorilor din Republica Moldova au fost premiate în cadrul celei de a treia ediții a Galei Fermierilor. Acest eveniment unic întrunește fermierii din țară, autoritățile responsabile și agenții economici, pentru a discuta despre provocările și soluțiile de dezvoltare în domeniul agriculturii, dar și noile oportunități de pe piața din Republica Moldova. Evenimentul a fost organizat de către PRIAevents, sub egida Ministerului Agriculturii și Industriei Alimentare, Agenția de Intervenție și Plăți pentru Agricultură (AIPA) în parteneriat cu Kaufland Moldova.

Agricultura este cel mai important domeniu din economia Republicii Moldova și de buna ei funcționare depinde nu doar bunăstarea țării, dar și securitatea alimentară a societății. Organizarea și susținerea unor astfel de evenimente reprezintă o apreciere a rezultatelor obținute de fermieri în pofida provocărilor existente în acest domeniu.

O dinamică pozitivă poate fi remarcată în activitatea fermierilor din țară care continuă să se dezvolte și să integreze în munca lor inovații și soluții de optimizare, care le permite să obțină produse calitative, la costuri mai mici. De asemenea, modernizarea agriculturii și extinderea exportului pe alte piețe, le permite agricultorilor să creeze noi locuri de muncă, bine plătite, aici, acasă.

În discursul său din cadrul evenimentului, Oana Lungu, Directorul de Achiziții, Kaufland România și Moldova a remarcat progresele rapide pe care le face agricultura din Moldova, menționând că listarea produselor locale este o prioritate pentru companie:

„Gala Fermierilor din Republica Moldova este un eveniment benefic și pentru noi retailerii, dar și pentru furnizori, pentru că astfel se creează oportunități de noi parteneriate. Căutăm în mod activ furnizori noi, îmbunătățim sortimentul, pentru că suntem conștienți de faptul că clienții noștri se schimbă, astfel și preferințele lor se schimbă. Creștem permanent numărul furnizorilor, iar în fiecare portofoliu pe care ni-l prezintă, încercăm să căutăm oportunități noi. Vreau să vă spun că de fiecare dată vorbim cu mândrie despre tot ce este produs în Moldova”.

În cadrul evenimentului, fermieri moldoveni, alături de reprezentanții autorităților responsabile și mai mulți agenți economici, și-au dat întâlnire în cadrului unui panel de discuții. Subiectul de bază al acestor dezbateri a fost, “cum fermierii din Republica Moldova își pot crește afacerile?”.

După un bilanț al anului 2021 și o constatare a realităților din 2022, toți participanții la discuție au evidențiat provocările la care trebuie să facă față agricultura moldovenească și au încercat împreună să găsească soluții pe termen scurt, mediu și lung.

Kaufland continuă să fie un partener de încredere pentru furnizorii și producătorii din Republica Moldova. În august 2020, Kaufland a lansat campania „Produs de acasă. Proaspăt din Moldova” care are drept scop susținerea și promovarea producătorilor locali.

(P) Acest material este un articol comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției TV8. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.

Campania „Implicare prin reciclare”: Concurs de desene de la AVI Moldova cu suportul Kaufland Moldova (P)

04 octombrie 2022, 13:10

Kaufland: Lucrare unică în Republica Moldova! Restaurarea mozaicului „Arta” la Teatrul de Operă și Balet (P)

07 septembrie 2022, 14:09

Abonează-te acum la TV8.md pe Facebook, Telegram, YouTube, Instagram și TikTok!
TelegramWhatsappViber
Trimite-ne o știre

© 2022 TV8.md. Preluarea materialelor publicate pe tv8.md se face doar cu citarea sursei și prin intermediul unui link activ către pagina articolului.

FacebookInstagramYouTubetwittertelegram